tisdag 18 januari 2011

Finaste flickan

Vilken härlig dag! Idag har jag varit ledig och började dagen med sovmorgon till klockan 10. Åt en farligt god frukost, bagel med skinka, ost och brieost. Efter frukosten mös jag ner mig med boken i soffan. Jag gillar att läsa nu, det är avkopplande! Klockan 12 var det dax för att lunch pass på gymmet, core. Vi var bara tre stycken på passet, varav en som jobbar där. Jätte skönt, då har ledaren extra mycket tid att hålla koll på att man gör rätt och peppa. Det är ganska svårt med core tycker jag, svårt att använda rätt muskler, alltså mage och rygg. Det blir lätt att jag belastar armar och ben också. Vilket man inte ska göra. 

Efter träningen gick jag och köpte en liten present till det lilla underverket jag skulle få träffa. Det blev en body och byxor från villervalla, jag älskar dom kläderna. Sen har jag spenderat eftermiddagen med Anna och hennes underbara lilla dotter. Helt fantastiskt söt liten flicka. Inte så konstigt, med en sådan vacker mamma! Just nu vill jag också ha en liten dotter, men det lägger sig nog om någon dag. Det var mycket roligt att träffa Anna, så skönt med lite tjejsnack! Det är viktigt med tjejsnack, viktigare än man kan tro. Efter tjejsnack känns livet lite lättare. Så tack Anna för idag, och återigen grattis till din underbara dotter!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar