lördag 22 januari 2011

Gamla finingar

Nu är jag nyss hemkommer från lunch hos mamma och pappa. Det var bara vi fyra. Det händer inte ofta nu för tiden. Det är jättetrevligt att ha Örjan, Tobbe & Loke med. Men idag var det mysigt med vara familjen. Efter maten satt jag, Sandra och mamma kvar länge och pratade. Det är så mysigt att umgås med bara dom ibland. Älskade mamma och syster! Bättre än er, det kan man inte bli! Jag älskar er!


Jag lyssnade igenom lite gamla skivor i bilen. Fick ta med dom upp till lägenheten för att lyssna mera. Nostalgi! Så här kunde det låta när jag var från runt 13 till 17 år...










Haha ja det är härligt att lyssna och minnas tillbaka. Salig blandning är det också, visste väl inte vilket ben jag skulle stå på.


Ikväll ska vi gå på bio som jag ville. Ska bli intressant att se den på film efter man har läst boken. Jag  har ju redan en massa bilder i huvudet så som jag uppfattade det. Sen går vi nog till interpool och dricker något gott, Viktor spelar ikväll.

Jag älskar dig min Björne Björn <3

1 kommentar: