tisdag 25 januari 2011

Mina tjejer

Mina tjejer gör mig så himla glad. Jag har just kommit hem från en härlig fika med tre utav dom. Det är så roligt att få höra hur det går för dom med allt och så skönt att få berätta själv, och erkänna sina synder. Nu har vi en massa roligheter på planeringen. Jag är såklart utsedd till samordnare, så jag kommer skicka ut mejl till alla tjejer snart. Vi tar en festlighet i taget. Hmmm undra vad jag ska börja med ;) hihi tycker det här är så roligt. Det är inga stora saker vi ska göra, men jag tycker det ska bli så roligt att få spendera mera tid mer er. För ni är verkligen mina energikällor.



Jag lär rekommendera en hårinpackning. Jag fick en ny serie med hårprodukter av mamma och pappa i julklapp. Jag har inte börjat använda den än, ska göra slut på det andra först. Men jag har tjuvprovat inpackningen två gånger. Det är jättebra. Man känner verkligen att den ger så mycket fukt till håret, och det blir jättelätt att reda ut, glansigt och lent. Oooo så bra ;)

Se så fint det blir. Bortsett från dom tunna topparna, som ska rättas till imorgon. Men jag gillar ju att bjuda på bilder ;)
Nu sitter jag här hemma ensam och bloggar, så himla skönt. Ska börja skriva på ett nytt inlägg på en gång tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar