söndag 23 januari 2011

MOCCA

Det blev kyckling focaccia på mocca. Mycket gott. Med det blev något missförstånd mellan han som tog beställning och hon i köket, först fick vi bara en, sedan var det fel saker på den vi fick. Men vi blev mätta och nöjda till slut. Fast inte så mätta att vi inte orkade efterätt, det blev glass med extra topping i McDonalds driven. Sen har vi snurrat runt i bilen, kikat på hus och pratat spöken. Jag älskar att åka runt och mysa. Jag älskar att vara med min syster. Vi har pratat om att åka till Stockholm och äta gott och shoppa någon helg, jag Sandra, Tobbe och Örjan. Nu ska vi bara kolla om pojkarna våra också är intresserade utav det. Men det tror jag :)

Vi pratade också om att åka till Ullared i sommar. Jag vet inte riktigt om det är något passande för mitt psyke, men det är alltid mysigt att göra något. Nån gång måste man väl dit och kika, och all tid med dom där tre fina människorna är ju härlig.


Snart kommer Tobbe hem från jobbet och jag ska äntligen få mysa med honom. Äta något ska vi också göra, herregud vad jag äter, men det är ju livet det, att gotta sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar