måndag 17 januari 2011

Nystädat hem

Nu har jag varit och hämtat Loke på dagis, det är oftast Tobbe som gör det men han jobbar ikväll, så då gjorde jag det. Jag har ingen koll på saker som har med dagis att göra, eftersom jag aldrig lämnar hon och nästan aldrig lämnar honom så har jag inte lagt mig i det så mycket. Det hänger kläder och saker där som jag aldrig sett, jag vet inte när dom ska dunsta från hans hylla? Jag hatar att inte ha koll på saker, men det här ska jag låta vara ;)

Idag kom vi hem till ett nystädat hem, utan att jag har behövt röra ett finger, det uppskattar jag obeskrivligt mycket, jag blir så glad så det pirras i kroppen och jag kommer mysa på det hela kvällen.

Nu kollar Loke på film och jag ska shoppa loss på H&M online, speciellt H&M home. Hittade så mycket fina saker där, det här kan bli dyrt! Tur man är rik ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar