söndag 16 januari 2011

Som sagt

Som sagt, jag får alltid som jag vill. Det blev sallad på nian. Loke var så fascinerad av utsikten och hissen så han hade lite svårt att få i sig maten. Men det var skönt att sitta länge och filosofera. Sen gick vi till H&M och hittade en mössa, blixten vantar och en pyjamas med grävskopor till Loke.

Nu sitter jag i bilen på IKEA parkeringen med loke som sover. Tobbe fick springa in och köpa hyllan. Han ringde nyss och sa att han hittat nå andra hyllor som vi kan ha ovanför skrivbordet. Jag blir lite stressad, jag hade gärna varit med och kollat. Så det blir riktigt bra ;) nä älsklingen kan han också. Kan han inte får han bara åka och lämna tillbaka dom. Jag är en hemsk flickvän.

När vi kommer hem kommer nog Micke och Alex och hälsar på oss. Då blir Loke glad, när han får busa med Shrek och Alice.

 

2 kommentarer:

  1. hahaha Shrek och Alice haha hur sött som helst, måste komma och se hur ni har det i nya lyan oxå :) //

    SvaraRadera
  2. Ja han gillar dom två lilltoken. Ja ni/du får komma förbi på en fika nån dag :)

    SvaraRadera