tisdag 15 februari 2011

Argalappen

Det bor en bitter kärring i varje kvarter!


4 kommentarer:

  1. fast jag har för mig att man får torka tvätt en timme in på tvättiden efter? för vem börjar med att torka liksom?

    SvaraRadera
  2. Älskar sånna lappar! David Batra har ju gjort en hel bok om det.

    Kom in på din blogg av en slump och när jag läste din presentation slogs jag av en sak. Jag tycker likadant som du om bloggar, fast jag erkänner det inte för mig själv. Jag skriver aldrig vad jag har gjort under hela dagen, för det är oväsentligt. Däremot skriver jag om roliga händelser, bilder m.m.

    Tack och hej leverpastej!

    SvaraRadera
  3. Ulla: Ja det får man göra. Det här var inte min tvätt, så jag vet inte alls hur det har gått till. Men det gjorde kärringen arg i alla fall ;)

    Kajsa: Jag har kikat lite i den boken. Det är mycket roande.
    Trevligt att du hittade hit, hoppas du vill komma åter ;)

    SvaraRadera
  4. Håller med Ulla... va tusan gör det om man "torkar" sin tvätt medan den andra har "börjat" tvätta... det är ju så det ska vara, annars måste "h'n" vänta tills du har tvättat/torkat färdigt vilket betyder att en hel timma skulle vara borta från dom 24 timmarna mellan bara 2 tider hahaha hörd du så det låter jag skriver haha... men du fattar =D haha nu sitter jag o skrattar för mig själv, vilken gnäll tant alltså =) Härlig blogg, hoppas du får en bra dag. =)

    SvaraRadera