onsdag 2 februari 2011

BlogBooster

Fick tips från syster på en ny app till iphonen. BlogBooster. Så det provar jag att skriva i nu.

Jag har haft en okej dag. Det blev lite känsligt under lunchen med mamma o Sandra idag. Det har gjort att min hjärta har varit lite ofokuserad under kvällen. Men efter att jag kom hem och fick prata med Tobbe kändes det bättre. Vi hade en lång och bra diskussion. Det är härligt att prata med Tobbe.

Kvällen slutade som vanligt med tok. Han skulle vattna blommorna och vattnade mig också. Så det blev blött överallt. Sen hade vi snärt tävling med handduken. Jag kommer aldrig lära mig det där. Har ju övat sen första idrottslektionen när killarna i klassen inte kunde prata med flickorna. Utan bara göra ballaballa och snärtas. Sen hade jag lite sång och dansuppvisning innan vi kom i säng. Nu ligger vi här. Och pillar på våra telefoner. Som vanligt innan vi ska sova.

Ska prova lite funktioner

Doooo

Biiiii

Doooo

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar