torsdag 24 februari 2011

Jag måste bara berätta

Idag var jag med om en rätt lustig grej. Jag var på jobbet, ska berätta att vi håller till nere i en källare, källaren som gud glömde. Jag skulle gå på toaletten och utföra behov nummer två. Ja jag bajsar, alla gör det. Men idag blev det inte som planerat. Jag ska gå in genom dörren som leder till ett rum där det finns flera toletter. Något sliten igen dörren när jag försöker öppna den. Jag blir förvånad för på kvällstid brukar det inte vara någon annan än vi nere i källaren. En dam öppnar och frågar vem jag är, och om jag ska på festen.

Öööh, jag jobbar här och nej jag ska inte på någon fest, svarade jag.
Okej, då får du komma in, men berätta in för någon vem du ser här inne, säger damen.

Går in och stöter på självaste Peter Siepen. Herregud, Peter Siepen, på toaletten i våran källare. In fort på toaletten och tar en funderare över vad dom egentligen hände. Jag skippade bajsningen, kände mig inte i form för detta längre. Jag kännde att det inte vad läge att bajsa med Peter Siepen utanför dörren. Jag kissade snabbt och ut igen. Där stod han kvar, ensam och sippade på en kaffe.

Ööööh, Hej, klämde jag fram. Vad gör du här? Fest? Vad för fest? Vad stilig du är!

Han berättade att det var en fest för club omvårdnad och att festen fortsatte på Harrys senare.
Vilket jag visste, men glömde bort för stunden.
Han undrade vad man hade för jobb när man befann sig där nere i kvällaren.
Han tyckte att jag skulle komma på festen efter jobbet. Jag tackade nej, för att jag ska jobba imorgon.

Haha lustigt! Man är ju en riktig jävla byfåne, blir helt till sig för att man pratar med en kändis.
Jag ångrar att jag inte tog en bild på oss ;)

Ungefär så här stilig var han. Fast vita tajta jeans, och en rosa fluffig kortare tröja och självkart hatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar