fredag 25 februari 2011

Mamma

Jag måste skryta om vilken bra mamma jag har. Hon är den bästa jag vet i hela världen. Igår ringde jag till mamma och pratade, pratade och pratade. Hon lyssnade, lyssnade och lyssnade. Det är så skönt att prata av sig med henne. Det brukar bli några långa samtal med henne då och då. Hon är så klok. Hon säger inte det jag vill höra, utan det jag behöver höra. Det är viktigt. Ofta säger folk till varandra det som man vet att den andra personen vill höra, inte den faktiska sanningen. Mamma är obeskrivligt viktig för mig och jag litar på henne fullständigt. Mammas ord är min lag, nä då, så är det inte. Men mammas åsikt är mycket viktig för mig!

Jag är tacksam över den bra barndomen mamma och pappa har givit mig, och den människan dom har stöttat mig till att bli.

Ja, det var väl det jag ville ha sagt nu. Det finns en mindre bra sak med min mamma, det är hon att inte läser min blogg. Hon skyller på att hon inte är inne på datorn så mycket och att det är för litet för att läsa på iPhonen. Doooolig bortförklaring mamma, i och för sig får hon veta i stort sett allt jag skriver ändå.


Jag & lillesyster


2 kommentarer:

  1. Jag ska bättra mig gullhjärtat mitt puss puss mamma

    SvaraRadera
  2. Hhahahha mamma har kommenterat:D sjukt! Läs min oxo mammsen..

    SvaraRadera