söndag 27 mars 2011

Bakis

Phu! Idag är jag bakis. Men gårdagen var mycket bra, så det är värt det. Vaknade klockan sju, upp och kräktes, somna om till runt 12, upp och kräktes igen. Sen har jag legat och bitit ihop i soffan och kollat på kalan5play, jag gillar att man kan se programmen i efterhand, för oftast missar jag dom i veckorna. Men jag somnade och sov alldeles för länge, hoppas att jag kan somna ikväll igen.

Sandra & Örjan kom hit med mat från pizza house, guld värt! Kycklingkebab blev det, riktigt gott! Blev lite mer människa efter det. Tobbe kom hem en snabbis får jobbet och överraskade mig också. Jag saknar honom idag, vill ligga och kramas under täcker i soffan hela dagen. Men nu fick jag kramas en litet stund i alla fall :)

Det blev lagom med shopping igår också, ett par skor, två baslinnen och en halstub (haha säger man så?) Så köpte jag två t-shirtar och några strumpor i fina färger till Tobbe. Jag hatar att para ihop hans svarta strumpor, får stå och mäta resåren och trixa för att hitta rätt kompis.

Stygnen i benet är borta också. Fy vad läskigt det var. Sandra tog bort dom på mig, jätteduktigt var hon och det kändes inte alls. Men jag blir så äcklad och illamående ändå. Usch! Men nu är det över. Nu har jag ett plåster på så jag slipper se det.

Nu blir det nog telefontid med Sofia ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar