fredag 25 mars 2011

Idag kom mitt smink från id. Så härligt! Nya ansiktsprodukter har jag också köpt, fick en ögonkräm på köpet. Gillar Body Shop! Blev en ny neongul munkjacka också. Snygg att ha under svarta skinnjackan.

Lag nyss på luren efter att ha pratat med Sofia i över en timme. Skulle bli ett kort samtal. Men tiden rann iväg. Förlåt Matrin att jag tog din fru på fredagsmyset, men hon var faktiskt min från början :P


 Nu ska jag titta på gårdagens avsnitt på big brother (jag vet att det är tragiskt att se på det, men jag kollar i forskningssyfte) ;) och sen kommer björne björn hem. Jag ska knuffa omkull han i soffan och ligga på hans bröst hela kvällen. Eller jag kanske välter han direkt i sängen, han måste sova tidigt för han börjar jobba tidigt imorgon.

Jag ser fram emot morgondagen. Våffel-lunch med Loke och Sandra hos mamma och pappa, shopping med Sandra och sen fest hos Katta med tjejerna. Får träffa nästan alla jag tycker om! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar