tisdag 15 mars 2011

Jag måste erkänna

Jag är fast, fast i Big Brother, skiten jag ansåg bara vara underhållande för idioter. I så fall är jag en idiot, för nu har jag kollat på det flera dagar i rad och kommer säker kolla ikväll igen. Det är giftigt det där! Jag kan förstå att arbetslösa människor utan mening med sitt eget liv blir helt sålda på det där. Kan sitta hela dagarna och kolla live på andra människors liv. Om man nu kan kalla det liv.

Det är rätt intressant, hur folk beter sig i olika situationer. Det är ju inte vilka trökskallar som helst dom skickar in heller, den ena är dummare än den andra. Allt för att skapa intriger, och så lite alkohol på det. Men vad skulle det vara för tv om dom skickade in ett gäng med svenssons från Sandviken/Hofors. (Ursäkta mig, men jag tycker att sunkigare och tristare människor hittar man inte) Inte för att jag tycker att det är några toppen människor dom skickat in i huset heller, men tv kan dom göra. Den där vidriga människan KatEEErina skulle man ju vilka gräva ner. Fy fan, vilken röst och vilken dubbelmoral. Det gör ont i mig när hon går loss, hon är hemsk. Nicky och alla hans lögner, det funkar så länge jag bara behöver se honom på tv, skulle jag umgås med han i verkliga livet skulle vi antagligen vara dödsovänner. Roza som hotar med att hon aldrig mer ska se Nicky i ögonen, ååå vilket hot, han tar dig säker på allvar när du hotar med sånt när ni ska bo i samma hus i kanske 100 dagar. Och Sanna, varför har hon stenopererat hela ansiktet? Hon är söt, men det skulle vara vackrare om hon kunde le som en vanlig människa. Rodney ser ut som ett odjur, en bög som håller en bajsknöp mellan skinkorna. En jätte björn i små shorts och strumpor. Och Christian, vad är det för en människa? Är han på riktigt? Är han ett skämt?

Ja nu har jag väl klankat ner på dom flera tror jag ;) Skulle jag själv befinna mig i det där huset skulle jag antagligen vara vidrigast av alla. Jag skulle bli galen och gå loss på allt och alls. Jag skulle bli utvisad, jag skulle inte klara mer än två veckor tror jag

Skit samma, hemska eller inte, jag och en massa andra kan uppenbarligen inte slita oss ifrån dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar