torsdag 3 mars 2011

Loke mys!

Jag har inte träffat Loke så mycket den här veckan. Men idag har jag fått igen förlorad tid. Loke brukar inte vara så mycket för att ligga och kramas, som jag helst vill göra hela tiden. Men nä, han är mest överallt hela tiden.

Jag vill hålla honom som en liten bäbis, så kan han ligga där i min famn och jollra och bara se söt ut. Jag brukar tvångshålla honom och säga att han är en bäbis, men då sliter han sig och säger "Noke är en tor pojke"

Men idag när vi åt middag satt han i mitt knä och sen badade vi tillsammans, hade jätteroligt. Sen låg han på min mage i sängen och kollade på en film.
Mitt lilla hjärtegull, älskade toke!

2 kommentarer:

  1. Mysigt! Du måste vara världens bästa extra mamma:) vilken tur Tobbe haft som träffade dig...! Du kommer att bli en KANON mamma den dagen du tar d stora klivet o skaffar en egen Bebbe:)/ Heidi

    SvaraRadera
  2. Men åh, tack så mycket! Vad glad jag blir! :D Jag hoppas att jag blir en lika bra mamma som du Heidi :) (jag verkar ju gå lite i dina fotspår) ;)

    SvaraRadera