onsdag 30 mars 2011

Snooza


Det är så mörkt och skönt i sovrummet. Jag skulle kunna ligga här flera timmar till. Har redan snoozat i en timme. Men nu lär jag vakna. IPhone pill får väcka mig ordentligt. Jag drömde att jag sov över jobbet. Jag börjar 13.00 men ska åka dit till 12.00 så jag hinner luncha och hämta bil innan mötet. Jag drömde också att jag gick upp för en trappa som var så sne att jag hängde i ledstången (haha roligt ord) jag höll på att ramla och en kille hoppade rätt ner. Det var omöjligt att ta sig in i våran lägenhet för dörren var i taket. Konstigt. Jag drömde också att jag och tjejerna satt på en båt (!) på väg på en solsemester. Jag hade ett spädbarn med mig och båten gungade jätte mycket. Jag tappade bort tjejerna men sen såg jag som på håll sittandes och skåla med kaffe Karlsson. Jag ramlade i trappen som ledde till dom också. Skumt.

Nu ska jag äta frukost och duscha.

Hoppas ni mår bra. Jag ser på Facebook att det är kallt ute :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar