lördag 25 juni 2011

Jag måste beklaga mig lite...

Dom där små myggjävlarna som hör sommaren till. Dom förstör min kropp, fan för dom! Jag måste vara allergisk eller ruskigt överkänslig. Mitt ben är rött, knöligt och jätte varmt. Någon som har erfarenhet av detta? Vad kan jag göra? Så här ser mitt ena ben ut efter gårdagen, jag rökte nästan konstant och hade myggmedel på hela kroppen och kläderna och jag var inte barbent. Ändå ska dom på mig dom jävlarna.




 
Så här ser mitt andra ben ut, därför klarade jag mig från myggbett på det benet. Den här förbannade lindan ska jag ha på benet i en vecka till, har redan haft den i en vecka. Den ramlar av hela tiden och jag kan inte ha vilka byxor jag vill. Stygnen under det där härliga plåstret ska jag ta bort om två veckor. Vilket betyder att jag har semester i fyra veckor och jag kommer inte kunna bada på tre utav dom veckorna. Bittert! Men jag ska vara glad att skiten är borta och att jag har operationen bakom mig istället för framför. Jag är ändå less på det. Samtligt tacksam att allt är som det är.




3 kommentarer:

  1. Har för mig att man kan äta b-vitamin tabletter så blir du inte lika attraktiv för myggen... du får googla lite på det nu när du har semester ;-) Ta hand om benen nu! /Helena

    SvaraRadera
  2. Har du några tankar om mitt senaste inlägg "för tjock"

    jag hatar mygg över allt annat

    SvaraRadera
  3. nä, det visste inte jag heller. det är riktigt skrämmande

    SvaraRadera