tisdag 21 juni 2011

Lokes och Marias dag

Vi började med att cykla till lekparken och lekte av oss lite innan han skulle sitta stilla i frisörstolen. Han hade lite mera myror i stjärten idag än vad han brukar, men det gick bra. Mamma fick trixa och frillan blev fin fin :)



Efter klippningen cyklade vi hem och käka lite. Jag åt på balkongen och Loke åt maten i sin säng på sitt rum. Vilket bus, nu har han pastasås på täcket, men det ska han nog överleva en natt eller två :)

Sedan tog vi cykeln ner på stan igen och mötte upp Lisa, Sofie och Marica på en fika. Loke tog det soft och lag sig bakom en blomma på marken och läste sin tidning ;)




Hem igen och då var det dax för lite mera mat.
Vi hade massa rester i kylen, pastasallad, pastafjärilar, lapkojs, rödbetor och baconsås.
Jag valde pastasallad och Loke valde pastafjärilar och rödbetor. Gött! ;)
Tio minuter efter den där bilden togs sov han. Han måste ha varit helt slut. Nu är han förflyttad till sängen och jag ska måste sysselsätta mig för att inte hitta på massa tok. Tror jag ska rensa kylskåpet, frysen och skafferier. Inte genom att käka upp allt alltså, utan slänga om något är gammalt och göra rent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar