söndag 19 juni 2011

Tidsfördriv

MINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Grön
färg 2: Rosa
färg 3: Turkos

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Inte en vän, men bekanta.
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
Kysst en kompis: Beror på vad som menas med en kyss. Puss? Ja

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej, jag gillar mitt namn.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jobbade och hade släkten hemma på fika.
Vilken tid vaknade du idag: Först 06.00 sedan 09:00.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Pös runt här hemma och dona.
Någonting som du längtar till: Allt roligt som vi ska göra i sommar.
Senaste gången du träffade din pappa: Minns inte exakt, förra veckan.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Jag skulle vilja kunna kontrollera ett beteende bättre.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja
Vad gör dig irriterad just nu: Ingenting
Långt eller kort: Långt
Vad gillar du gällande dig själv: Jag är rolig och äkta.

DIN FÖRSTA:
Operation: Gjorde jag nyligen, tog bort födelsemärke.
Piercing: Ett i vardera öra, mer än så vågar jag inte. Är inte intresserad heller.
Tatuering: Har ingen, vill inte ha någon.
Bästa vän: Emma, Sofie, Sara, Camilla... vet inte vem som var det första .
Sport: Ridning och simning.
Husdjur: Minns inte vilken av alla kaniner som var min fösta. Sotis, Molly eller Maja.
Vaccination du minns: Jag minns vaccinet mot hepatit, då jag skulle resa till Thailand.
Förälskelse: Den där farliga och coola killen som dök upp i mitt liv när jag var 13.
Alkohol du drack: Två glas rött i onsdags på personalfesten. Det blev lite fel där. Första gången jag drack alkohol vad antagligen i rökrutan i sjuan eller hos Emmas farmor. Var väl 13-14 år. Usch, vad liten jag var, men då tyckte jag att jag var så stor!

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Kramar är mysigare.
Kortare eller längre: Längre, Tobbe är faktiskt längre än mig ;)
Romantisk eller spontan: Spontan romantik!

3 kommentarer:

  1. Jasså du drack för första gången i ditt liv på personalfesten i fredags? ;D jäklar vad du har spelat full snyggt dom senaste åren ;) puss på dig!

    SvaraRadera
  2. Jasså du drack för första gången i ditt liv på personalfesten i fredags? ;D jäklar vad du har spelat full snyggt dom senaste åren ;) puss på dig!

    SvaraRadera
  3. Hehe blev lite fel där ;)

    SvaraRadera