tisdag 12 juli 2011

Bilder Grönan

Jag glömde min kamera hemma, men Tobbe har skaplig kamera på telefonen så vi klarade oss. 

Vi var en sväng på Aquaria innan Gröna Lund, hade gratis inträde. Det var mysigt, men skulle inte betala 90 kronor för det om jag inte var mycket intresserad av fiskar. 







Bra nervös innan Twister
 

 
Lustiga huset



Skrattkammaren




Jag glömde inte bara kameran hemma, utan även större delen av mina hjärnceller. Här ropar jag glatt till Tobbe "Titta, dom har skrindor här också!" Till svar får jag "Älskling, det där är baslådor" hmmm... 


Spökhuset hoppade vi över, men roades mycket åt andra livrädda stackare.


Ännu mer skitis innan Insane. Tobbe tjatade som en treåring så till slut gav jag med mig och åkte. Nu vet jag att jag aldrig ska åka den igen! Usch!


Starke Adolf lyckades inte så bra som han hade hoppas på. Jag tycker att han är jättestark!




Mys vid vattnet med langos.


Blåtåget åkte vi när alla barnen hade gått hem.



Det var en massa luftballonger, det skulle jag vilja prova :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar