torsdag 14 juli 2011

Idag då

Vaknade som sagt tidigt och kunde inte somna om. Tog det lugnt hemma och tvättade lite innan vi cyklade iväg till vårat perfekta promenad ställe, blev en rask promenad. Hem och styra om för fika på stan med Anna och hennes underbara lilla dotter. Blev lunch på java och sen lite butik-kik. Mycket trevligt, nu vill jag ha en egen bäbis :)

Sedan blev det till att hämta Loke hos hans mamma, Lokes syster var magsjuk så för att Loke inte skulle riskera att bli smittad tog vi hem honom en dag tidigare, inte mig emot :)

Åkte till Tessan på kaffe och glass, mycket trevligt att träffa henne och uppdatera om skvaller hit och dit ;)

Sen hem och laga middag, tvätta smutsig pojke och tvätta kläder, natta pojke och slå sig ner här.. och här sitter jag, nu ska tvätten hängas och jag är hungrig igen, vem är det som äter upp all mat i min mage!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar