fredag 22 juli 2011

Nei så tjukk du har blitt

Sitter och tittar på gamla kort på mig på Facebook, och konstaterar att jag gått upp en hel del sedan förra sommaren. Tobbe är inte bättre han. Vi är inte bra för varandra! Jag upptäcker också vilket fint långt blond hår jag hade. Lagom att komma på dessa saker nu, när jag sitter här, tjock med kort brunt hår! Kanske ska jobba på en blond page? Kanske ta mig till gymmet? Jag som tänkte cykla till ICA och köpa oliver och brieost. Borde hoppa över osten. Frågan är om jag verkligen ska ta tag i detta idag, kanske imorgon? Nä inte imorgon, då ska jag dricka vin. Vi tar det en annan dag helt enkelt. 

Lyssnar på Orup gör jag också, och sitter ensam nykter en fredag. Vart tog jag vägen?

Njut av bilderna nu gott folk, för denna blonda skönhet är ett minne blott! 






2 kommentarer:

  1. Huvudsaken att man e nöjd med sig själv och att man mår bra:) jag satt oxå o kolla på bilder från förra sommaren insåg då att man gått upp ett antal kilon... Så fr.o.m. Nästa vecka e d skärpning som gäller för min del iaf!!! Gått upp 6 kg sen i mars:( så om du e redo kam vi kämpa på tillsammans på gymmet. Eftersom man älskar gosaker kanske e d bättre o röra på sig mer så att man kan unna sig av allt gott:)Kram / heidi

    SvaraRadera
  2. Jag mår bra med mig själv, men när jag såg dess bilder kände jag starkt att jag hellre ser ut som jag gjorde då. Jag ska prova på gymmet som Tobbe tränar på, annars börjar jag på rosa gymmet igen. Eller har du något annat i tankarna? :) Kram

    SvaraRadera