onsdag 24 augusti 2011

Överlevde

Nu är dom där tio arbetsdagarna över. Jag överlevde, trotts hög nervositet, nikotinabstinens och mens-humör. Efter det överlever jag nog allt. Även ett obehagligt ingrepp som jag hade lovat mig själv att ta tag i om det skulle bli ett positivt resultat av allt väntande, vilket det blev, så nu ska jag lägga mig under kniven igen (inget farligt, bara obehagligt för mig).

Nu väntar fyra dagars ledighet, skönt! Imorgon ska jag fixa håret hos mamma på salongen och luncha efteråt. Kan inte bestämma mig hur jag ska göra med frillan, mer blonda slingor blir det, men vet inte om jag ska klippa kortare eller behålla den längden jag har. Det visar sig imorgon.

2 kommentarer:

  1. Duktig du är!!!! Visst är de härligt att vara nikotinfri :) vad ska du göra för ett ingrepp? Styra en fika nästa vecka? Kan alla dagar utom tisdag, men vore verkligen kul o träffa er alla! Jag ska skicka runt mess men du kan väl Facebooka lite o se om nånär sugen? :) kram på dig /Sofie

    SvaraRadera
  2. Ja det är jätte skönt att slippa tänka på att snuset ska vara med hela tiden. Och slippa gå runt med en prilla under läppen som en bondflicka. Jag ska ta bort ett ytligt blodkärl på tutten. Jag har dragit mig för det här så länge, men nu ska jag ta tag i det. Det är inget farligt om den blir kvar, men den kan brista av sig själv och då blir det MYCKET blod och då svimmar jag på plats. Och den växter hela tiden, nu är den nästan som en extra bröstvårta :O fika nästa vecka låter bra, jag kan alla dagar. Säg en dag du så bestämmer vi den. så meddelar jag resten på fejjan :)

    SvaraRadera