tisdag 6 september 2011

Långa-kort-frisyr blir en kort-kort-frisyr

Idag har vi varit och snokat vid huset. Loke kände in lekstugan lite mera och bjöd på pizza. Vi prov åt en glass på gården och det kändes helt underbart. På torsdag ska vi dit igen och fixa lite små saker. Åh vad jag längtar, känns som att jag aldrig har längtat så här mycket efter något förut. Vi träffade grannen mittemot också, hon verkade trevlig. Dom har två småbarn, jätte roligt :D

Imorgon innan jobbet ska jag till mamma på salongen och klippa håret. Min långa-kort-frisyr ska bli en kort-kort-frisyr. Men vet inte riktigt hur det blir än, pirrigt :) Jag trivs inte i min mes-page som jag har nu och det är redan kort, så då är det bara att kapa av det ännu mera.


Nu blir det film och popcorn, en Tobbe film. Det gör inget, jag är bara ute efter popcornen i alla fall ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar