fredag 21 oktober 2011

Sjukhuset

Det blev inget möte idag. Fick vansinnigt ont i magen när jag vaknade imorse. Åkte till akuten och fick komma till Gyn. Har cystor på båda äggstockarna och ligger nu på avdelningen och väntar på röntgen. Efter det görs bedömning om det blir operation eller inte. Jag hoppas jag slipper, är livrädd för det. Har redan plågats med blodprov, var nära att svimma. Smärtan har nästan försvunnit och jag anser att jag kan åka hem. Doktorn säger att vi måste kolla ordentligt och att jag inte får jobba i helgen. Typiskt! Vill inte förlora mer pengar och vill inte bli skuren i!
Snart kommer syster och sätter nål på mig. Usch! Skönt att Tobbe är här med mig <3




2 kommentarer:

  1. Men usch cystor? Jag trodde du skulle ta bort en födelsemärke ju!:( hur mår du nu? Sk vi skypa imorn? Kram på dig!! /sofia

    SvaraRadera
  2. Hej :) födelsemärket ska jag ta bort i slutet på november. Jag mår bra. Det är inget farligt. Gör bara jävligt ont för stunden. Sen blir det bara lite ömt :) jag är hemma idag och ledig imorgon. Så jag kan skypa när som helst :) kram!

    SvaraRadera