fredag 30 december 2011

Lååååångledig

Jag kompade ut några timmar tidigare idag. Tog semester på måndag också. Så nu är jag ledig ända till ONSDAG helt hux flux ;) Underbart!

Hämtade hem Loke från dagis efter lunch, nu har vi målat en pall som han ska ha när han hjälper oss i köket. Ska även måla om Ikeas MOLGER hylla som vi har i badrummet, den ska bli grå och fin. Det blir en annan dag, det var lite bökigt att ha en ivrig och målarsugen liten grabb med sig. Vi var på Ikea igår och handlade upp presentkortet som vi fick av mamma och pappa, det blev ett nytt badrumsskåp, badrums lampa, en ludde fäll och lite mer små saker. Så när vi bytte ut det övre badrumsskåpet blev det undre genast väldigt fult, så nu vill vi byta det också. Vi får se hur det blir med den saken.

Ikväll ska vi mysa på tu man hand, jag och Loke <3 Imorgon kommer Idun, Lokes syster och sover över här. Då ska vi försöka mysa till det lite extra eftersom det är nyårsafton. Måndag och tisdag är vi lediga tillsammans alla tre, jag Tobbe och Loke. På måndag fyller Tobbe år, då kommer familjen hit och äter smörgåstårta. På tisdag ska vi gå på bio och ut och äta på church street. Alvin och gänget blir det, första gången vi går på bio med Loke så det ska bli super mysigt. Gud så mysigt allt blev nu, men det är verkligen det. Har några riktigt fina dagar framför mig :)

Nu ska jag gå till Loke i köket, han spelar memory på min telefon, riktigt duktig är han :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar