måndag 20 februari 2012

Undra om ni hittar hit?

Jag tänkte göra en ny blogg, eftersom jag nu mer heter Maria Björn. Kändes lite surt att behöva byta, för det är roligt att kunna gå tillbaka och se vad jag skrivit tidigare. Som tur var så kan man byta adress utan att skapa en ny blogg. Så nu är det annamariabjorn istället för annamariastrom. Fint! Undrar bara om ni hittar hit istället? Det hade varit bra om man slussades vidare hit när man gick in på min gamla adress, men då verkar det inte funka. Så vi får väl se, det kommer antagligen bli betydligt förre besökare nu. Dom som är vän med mig på Facebook ser den nya adressen där, men ni andra då? Tappar säkert många läsare som jag gärna sett ska vara kvar, men även någon som jag inte tycker har här att göra. Kanske ska byta tillbaka till annamariastom och skriva där att jag byter, och sen byta om någon dag... Omständligt att byta igen, om man ens kan det? Bara ingen hinner sno annamariabjorn under tiden jag inte står på den... blahablaha...
Puss på er  <3

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag är en tjej som halkade in på din blogg för länge sedan utav en slump. Vi känner inte varandra men jag tycker det är underhållande att läsa din blogg, dina beskrivningar av en situation kan vara så himla roliga att läsa. Jag tycker även att du verkar ha sunda och bra värderingar om livet och din familj. Jag ville bara skriva några rader till dig då du i något inlägg undrade vilka som läste din blogg. Hoppas du fortsätter skriva dina på ditt positiva härliga sätt. Jag önskar dig också all lycka tillsammans med din man, ni verkar så lyckliga precis som det ska vara. Mvh sara

    SvaraRadera
  2. Men så glad du gör mig! Tack så mycket för den här kommentaren, det värmer verkligen! Hoppas du följer med till min nya adress :D

    SvaraRadera