söndag 11 mars 2012

Folk...

Ja folk är inte riktigt klok. Det är otroget både hit och dit! Jag trodde sånt skulle försvinna när man blev vuxen, eller vuxen kanske inte alla blir, men man blir ju i alla fall äldre och kanske lite klokare. Kanske man lär sig av sina tidigare misstag? Men så är det tydligen inte. Usch! Jag har varit dum och otrogen, men skulle aldrig vara det igen. Nu vet jag bättre än så och jag lever i ett bättre och tryggare förhållande än jag gjorde då! Om man inte vill leva med den man lever med är det väl bättre att göra slut och sen ligga med andra människor om det är det som är viktigt. Eller har folk så dåligt självförtroende att dom måste ligga runt för att så bekräftat att dom är bra/attraktiv/fungerande på köttmarknaden, eller vad handlar det om? Jag fattar inte! Skulle Tobbe vara otrogen emot mig, när vi lever i vårt "riktiga" och "vuxna" äktenskap skulle jag SPY! Först skulle jag spy sen skulle jag spöa skiten ur honom sen skulle jag spy ännu mer. Jag vet att detta inte skulle hända i vårt förhållande, men ändå. Usch! Hur orkar man med sig själv? Sover man gott på natten när man lever ett förhållande men sånna lögner? Det kan man inte göra! Hur kan man vilja utsätta sig själv, sin partner och andra för det?

Sen att jag tittar på big brother på tv gör ju inte att mitt hopp för människan blir ljusare!

Tobbe visade även mig nå klipp på youtube nyss där nån sjuk kvinna hade yoga med en bäbis. Helt vansinnigt! Det är så man mår illa!

Åh! Usch! Nu ska jag njuta av mitt liv och min älskade Tobbe <3

- Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar