torsdag 29 mars 2012

Tupplur

Somnade visst till här på soffan under värmefilten. Har hört Loke i bakgrunden "Var är min orange dumper som jag fick av Alexander?" Kolla i lådan mumlade jag till, och visst har han kollat efter den, i alla lådor! ;) Loke brukar ta fram mycket leksaker, men det här är nog värsta hittills. Jag tackar för tuppluren och så städar vi när han har lekt klart. Det är så härligt att höra honom leka inne på sitt rum!





Loke har varit en riktig bråkstake denna vecka. Inte lyssnat på mycket vi har sagt, grinat när vi sagt Nej, trotsat och velat att saker ska ske på dom mest konstiga vissen. T.ex blev han arg över att han inte kunde dra upp dragkedjan på byxorna till hakan. Ja, då finns det inte mycket jag kan göra. Hade nästan bestämt mig för att skippa det här med egna barn ett tag. Men nä, jag älskar honom så mycket även fast det har flyttat in en vrång bråkstake i hans lilla kropp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar