tisdag 3 april 2012

Nöjd!

Hemma efter ett riktigt bra pass med syster på gymmet. Körde igenom hela kroppen i maskinerna, med konditions träning mellan varje övning. Sen avslutades det med 10 minuter intervall löpning på bandet. Känns riktigt bra! Efter träningen tänkte jag svänga in på Erikshjälpen och kika efter något fynd, dom öppnade tyvärr inte för ens 12 så det blev inget av det. Jag åkte och köpte en plocksallad istället och bänkade med i soffan till Coacherna på svtplay. Har just ätit upp och tänkte ta tag i veckans städning. Så kan jag och Tobbe göra något roligare ikväll.

Det var det jag hade att göra idag, så himla himla skönt med en hel dag, helt för mig själv, helt utan planer! Jag tycker det är skönt nu i alla fall, efter att jag har städat och duschat kommer jag säkert bli rastlös! Får se till att städa länge, så kan jag börja med middagen direkt när jag är klar ;)

Woho just ja, ikväll är det ju husfruarna på tv också. Vilken kanon dag!
Lite mer sol nu då, så snön smälter bort på gräsmattan och blommorna kan flytta ut igen. Vet inte hur bra dom överlever kylan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar