fredag 16 maj 2014

Dagen är här nu

Dagen som jag vägrade att skulle komma är här nu. Begravningen. Jag vägrar fortfarande. Jag vill inte! Jag vill inte att min Valter ska vara död. Nu får det vara nog. Väck mig! Sluta lek med mitt liv! Det räcker nu. Jag orkar inte mer, nu har han varit död för länge. Valters begravning kommer att hända fast att jag vägrat. Jag blir så arg, ledsen och frustrerad. Älskade Valter vi var inte färdiga, vi hade precis börjat. Jag älskar dig och glömmer dig aldrig. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Du kommer alltid räknas och du är för alltid min lilla pojke!

Fan Valter. Jag blir så arg. Varför slets vi isär? Det är inte dig jag är arg på. Jag är arg på världen! Jag skulle kunna göra vad som helst för att få dig tillbaka. Om du bara visste vad du betyder för mig!


Maria

7 kommentarer:

  1. Tänker på er. Det är sånt här man aldrig ska behöva uppleva. Hur begraver man sitt eget barn? Det ska inte ens finnas.
    Men jag tror och vet att det kommer samtidigt att bli en fin dag som ni planerat väl och med stolthet kommer att bära med er i era hjärtan <3

    SvaraRadera
  2. Tänker på er varje dag. När jag ser på mina barn blir jag livrädd för tydligen kan sånt hända som inte får hända. Sen jag fick barn har jag fått dödsångest tänker på döden varje dag.... Som du har skrivit tidigare att du inte är starkare än någon annan tror du har rätt eller jag förstår hur du menar. Man måste ju gå vidare vad ska man annars göra!? Du lever kvar här med oss och älskade Valter finns i ditt hjärta för alltid ❤️❤️ Tänker extra på er idag.

    SvaraRadera
  3. Tänker på er! Hoppas att begravningen blir fin! Så klart kommer den vara jobbig men jag tror även att den är viktig. Styrke kramar till er!

    SvaraRadera
  4. Jag har påbörjat den här kommentaren fem gånger. Jag vet inte vad jag ska skriva. Det är för jävligt! Jag tänker på er!

    SvaraRadera
  5. Tänker på er idag! Det som har hänt er är så otroligt outhärdligt som man inte kan förstå om man inte varit i samma sits. Håller med om att detta är helt förjävligt! hoppas att begravningen var fin och kan hjälpa er att gå vidare i eran sorg <3 massor med styrkekramar! <3 <3 <3

    SvaraRadera
  6. Tänker på er idag! Blir så jävla ledsen då jag läser det här. Och det är så himla svårt att veta vad man ska skriva, för man vet att inget kommer få dig att må bättre. Jag vet inte hur du mår, och jag kan inte ens tänka mig. Jag tände ett ljus för honom då han flög upp till himlen, och jag gör det även ikväll.

    Jag känner inte dig, men du ska veta att fina Valter har fångat många hjärtan. Och jag tänker extra mycket på er idag ♡

    SvaraRadera