fredag 21 januari 2011

Tidsinställt inlägg

Nu ska jag prova på det här med tidsinställt inlägg. Får se om det funkar så smidigt som jag önskar.

Idag blev det lunch på MAX med Tobbe innan jobbet, jag kommer aldrig tröttna på det, jag skulle nog kunna äta där varje dag i en vecka utan att vara less. McDonalds däremot känns lite äckligare tycker jag. Känns snukigare, flottigare, billigare, äckligare, ja ni fattar. Jag föredrar MAX!

Ikväll ska jag strypa åt mitt humör och fixa något mysigt tills Tobbe kommer hem, det är min tur nu ;)

Gud vad mycket tid jag spenderar bakom ratten på jobbet, på 2,5 timmar av arbetspasset körde jag bil i 1,5 timme. Alltså mer tid i bilen än hos kunden. Det är tur att jag gillar att köra bil. Nu börjar ju asfalten kika fram också, det underlättar en del. Känslan när våren kommer och man får köra på torrasfalt är så härlig. Vägsniglarna dör ut mer och mer och man kan gasa på bäst man vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar