tisdag 22 februari 2011

Dag 16 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Katrin Zytomierska kanske... Hon är en underbar kvinna. Ärlig, drivande, snygg, rolig. Ja så jäkla härlig bara. Säger saker som ingen annan vågar säga och står på sig. Inge fjoll och påklistrat! Sånt gillar jag. Men varför vill jag leva hennes liv då? Jag är inte ute efter att få ligga med Bingo i alla fall. Det handlar inte om att leva hennes liv, utan mer om att få uppleva saker ur hennes synvinkel. Jag tänker mer på insidan än utsidan.

Det skulle också vara roligt att få leva en miljonärs liv för en dag, få känna hur det känns. Hur man ser på saker och hur man uppskattar livet.

Ja nu kom jag på. Maria Montazami. Hennes liv vill jag leva. Också en underbar kvinna. Genomsnäll och äkta! Jag vill strosa runt hemma och fluffa kuddar, planera fester och shoppa. Vara snäll, glad och tacksam! Det vill jag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar