tisdag 22 mars 2011

Tisdag

Har jobbat hela dagen, jobbade över en liten stund också. Det är bra, jag behöver timmarna. När jag kom hem stupade jag på soffan och sov i en timme.

Jag känner mig inte riktigt återställd i kroppen ännu, jag var ute och gick med en kund idag och jag känner att kroppen inte är i toppform. Får vila ikväll och imorgon innan jobbet.

Usch, snart är det dax för mig att ta bort stygnen på benen. Jag vill inte. Det är drygt att vara så här rädd för allt som har med sjukhus att göra. Undra varför jag utbildade mig till undersköterska? Men det är ju inte den typen av sjuka jag jobbar med idag, tur är väl det, kul med en uska som ligger avsvimmad på golvet eller grinar hela tiden. Jag minns när jag hade praktik på barnavdelningen, usch det var jobbigt. Stackars barn! Skulle vara med på en halsmandel operation, det gick inte så bra ;)

Nu kom Tobbe hem med MAX, gott! Blir GI mål, morötter och loka. Morötter och loka är ju betydligt bättre än läsk och pommes, undra hur mycket bättre hamburgaren är egentligen? Skit god är den i alla fall. Vad jag erfara så är gott=onyttigt... Skit samma!
Riktigt gott bröd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar