torsdag 23 juni 2011

Skit väder

Usch vilket tråkigt väder det är, speciellt när man har semester. Känns rätt onödigt. Idag har jag och Loke en inne dag. Han har nyss badat och jag har förberett lunchen. Snart ska jag gå ner i tvättstugan och hoppas på att ingen tvättar på tiden som är nu, det är ofta bokat men ingen som tvättar. Jag tror att folk har taggarna uppe utan att använda tvättstugan. Snart slipper jag hålla på att boka tvättid hit och dit. Ska bli förjäkla skönt! Nu ska jag leta reda på något gött recept med lax. Det blir lax till middag, men är inte sugen på vanlig lax och potatis. Kom gärna med förslag :)

En sak till jag gärna vill ha tips på... Jag får inte vistas i solen så mycket och absolut inte sola solarium. Jag vill vara brun, så då tänkte jag använda brun utan sol. Har haft en nu, ACO tror jag det är. Men jag gillar den inte så mycket, jag tycker det ger för dåligt med färg. Jag vill heller inte att den ska lukta illa och det är viktigt att det absorberas fort av huden. TIPS TACK! :D

3 kommentarer:

  1. tjohoj! cliniques brun-gel är den bästa jag prövat, använde den flitigt i vintras smörjde mig två dagar efter varann var sen brun i en vecka ungefär, tror inte du hittar en brun utan sol som INTE luktar illa jag har letat vissa säger sig ska lukta gott men efter en stund så mumma! men jag duschar en gång till helt enkelt efter jag vet krämen sitter :) ha en fin midsommar Maria! kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Tack, då ska jag köpa den :) Vart kan man köpa den? Någonstans på internet? Kostar? Clarins sa mamma var bra, har du någon erfarenhet av den?

    Ha en fin midsommar du med, hur det nu kommer se ut. vi kanske hinner höras en sväng på luren imorgon :) kram

    SvaraRadera
  3. Heeej! du kan köpa den på kicks iaf där köpte jag min :) kostar 235 kr gärna en telefon neller skypedate! jag ska ju inte göra något alls idag jag och Martin börjar jobba kl 16! clarins tror jag också är bra! :D kram hörs sen :D

    SvaraRadera