torsdag 23 juni 2011

Tvättoman

Nu har jag tvättstugan för andra gången idag. Tvättade allt tidigare idag. Men ändå lyckades jag skramla ihop till fem maskiner till. Tobbes jeans, voffa, kläderna vi hade på oss idag. Ja alltid finns det något att tvätta. Det kommer gå hett till när jag får en alldeles egen maskin. Det är lite lyxigt i våran tvättstuga, det finns fyra maskiner. Rena drömmen för mig :) Det kan vara svårt att få tider, förutom idag då. Jag har tvättat på andras tider när dom har varit klara.

Var ut till Ikea en sväng ikväll också. Så nu är allt på plats i badrummet. Blev mycket bättre än med den förra stora molger hyllan. Så bytte vi ut dom fula gamla knopparna på badrumsskåpet.

Nu ska vi kika film och käka Ikea chips. 10 kr och hur goda som helst. Sen ska jag ju ner i tvättstugan också så klart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar