lördag 13 augusti 2011

Lördag

Ja då var det lördag då. Antar att ni inte missat det? Och vad har jag gjort idag då. Klev upp strax efter åtta med Tobbe. Loke sov till strax efter NIO! Det är första gången vi kliver upp före honom på en ledig dag. Han vaknade strax efter sex men kom in till oss och sov vidare i våran säng. När han vaknade hojjade vi till gävle strand och lekte lite. Tog en liten fika på nya waynes där. Dyrt var det. Över 60 kr för en super liten glass, en chokladboll och en liten flaska bubbelvatten. Nu får dom väl lugna sig lite.

Sedan blev vi barnlediga i några timmar. Loke åkte till furuvik med sin mamma. Jag och Tobbe blev rastlösa fort, just då ringde pappa och mamma och var bakis hungriga och MAX sugna. Så då köpte vi hamburgare och åkte till dom. Tack för maten idag igen! Satt kvar och pratade om vuxenlivet i flera timmar. Min mamma och pappa är helt oslagbara!

Nu har vi ätit middag, kyckling och potatis och morötter i ugnen. Nu ligger vi i soffan alla tre och äter chips. Loke ska sova snart och vi ska dra igång det riktiga lördagsmyset ;)

Ja det var vad jag hade gjort idag. Mycket intressant, nä! Eller lite intresserade är ni allt, eftersom ni läser. Men det har blivit rätt tråkigt här. Det har blivit en sån tråkig blogg som jag inte vill. Där det bara skrivs om vad man har gjort och vilket mys man har haft. Aja, har inget mer intressant att bjuda på för tillfället.

Imorgon är det söndag. Vilken världsnyhet va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar