lördag 13 augusti 2011

Tobbe

* Du är tillsammans med? – Tobias Björne Björn

* Och varför det? – För att vi hör ihop

* Har han fått något smeknamn av dig? – Björne, mimimimi, slempropp m.m.

* När blev ni tillsammans? – Dec 2009

* Hur träffades ni? – Jag gav han en örfil på krogen för att han var dryg

* Kände ni varandra innan ni blev ihop? – Vi umgicks i ca 0,5 år innan vi blev tillsammans

* Hur gammal är han? – 30 år

* Älskar du honom? – Så klart jag gör!

* Har du slagit honom? – Så klart jag har!

* Har du roligt med honom? – Vi har mycket roligt ihop

* Skulle du kunna bo med honom? – Jag bor med honom, han är bra att bo ihop med

* Beskriv honom med tre ord? – Trygg, Snygg och retsam

* Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? -  Jag hoppas att vi är tillsammans livet ut.

* Får han dig att skratta? – Ja det får han, speciellt med djävulsfingret

* Säg ETT ord hur du känner för honom? - Mimimimi

* Vad för slags filmer ser ni på ihop? – Om jag får välja blir det kärlek eller komedi, om han får välja blir det thriller eller sci-fi. så vi kör typ varannan gång.

* Får du fjärilar i magen när du ser honom? - Nja, gaser möjligen

* Vad har han för ögonfärg? - Blå

* Vad är det finaste du fått av honom? – Hans kärlek

* Har ni samma humor? – Ja, den bästa

* Planerar ni framtiden ihop? – Hela tiden


* Skulle han bli en bra pappa? – Han är en fantastisk pappa

* Vad gjorde ni senast ni träffades? -  Han sitter här nu, vi äter chips och samtalar

* Vad gör han när han inte är med dig? – Jobbar, spelar data spel, lyssnar på musik, eller kanske bara njuter, vad vet jag.

* Är du svartsjuk ? - Lagom

* Har ni bråkat någon gång? Ja det har vi

* Har ni haft ett uppehåll i ert förhållande? – Nej, eller ja, tre minuter i mitt huvud kanske innan jag samlar mig

* Skulle du kunna vara otrogen? – Aldrig!


* Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? – Tre dagar i somras när han var till Örebro

* Vem håller i fjärrkontrollen? – Båda

* Går ni ut ofta? – På krogen, nej


* Har ni samma musiksmak? - Ja

* Är han romantisk? Ja han kan mysa till det

* Stöttar han dig med dina drömmar och mål? Ja

* Har han någon fobi? - Fötter säger han, men han gillar mina. Sen hatar han när man viker hans öron, men jag och Loke får vika dom ;)

* Gillar han sport? Ja han säger så. Men i mitt hus gillar vi inte sport.

* Är han en djurvän? – Ja, men i mitt hus har vi inga djur.

* Kan han sjunga? Ja, för mig

* Spelar han nått instrument? – Skinnflöjt? Nä inget instrument

* Kan han laga mat? – Ja, han göder oss bra

* Är han envis? – Nja inget speciellt mot mig i alla fall

* Tycker han om att resa? – Ja, men vi har ännu inte gjort något resa utanför Sverige tillsammans

* Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? – På Willys i veckan när han löjlade sig

* Vad är det sötaste han sa sist? – ”jag vet inte om jag minns rätt, men visst skulle vi ha sex idag?”

2 kommentarer: