tisdag 6 maj 2014

Valters rum

Valters kläder är fint organiserade i hans byrå. Alla kläder jag köpt är noga utvalda, bara det jag tycker är allra finast, mjukast och mest praktisk. Hans rum är färdigt. Hans pappa och farfar har gjort ett kanon jobb! Allting är gjort med stor noggrannhet och perfektion. Det som fattas är Valter själv. Vårt lilla barn kommer aldrig använda kläderna eller leka i sitt rum. Det är så fruktansvärt tragiskt! Det gör så himla ont. Vi har längtat efter det här livet så länge. Allt var ordnat och planerat på bästa vis. En månad är bättre än inget. Vi är tacksamma för den tiden vi fick med honom. Men vi vill ha mer. Vi har massa kärlek att ge!

På hyllan sitter nallen han fick den dagen han åkte akut till akademiska med helikopter. Dagen innan han somnade in. Jag får så ont när jag ser den nallen.

Älskade Valter, om du bara visste hur mycket vi saknar och älskar dig!





Maria

4 kommentarer:

  1. Så fint och så perfekt. Det gör så ont att se, varför liksom... jag ber och hoppas att det finns en god mening med det hela. All styrka och lycka till er <3

    Kram från Veronica & Daliya

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan inte alls tänka mig att det kommer finnas en god mening med det här :(

      Radera
  2. Jag känner så med dig och önskar att ni får uppleva ett nytt mirakel i form av Valters lillebror eller lillasyster <3 Även fast hen såklart aldrig kan ersätta fina Valter. Men jag hoppas och önskar för er skull <3 Alla mina tankar finns hos er. Kramar //Angelica L

    SvaraRadera