onsdag 10 september 2014

20 saker om mig

Det pågår en utmaning på Instagram där man ska skriva 20 saker om sig själv. Här är 20 saker om mig.

1, Jag har en god vän som jag aldrig träffat i verkligheten, men hon betyder mycket för mig och vi har läskigt mycket saker gemensamt.

2, I flera år har jag längtat efter att få bli mamma och att få bli det är det bästa som hänt mig.

3, Jag blir väldigt väldigt arg när vuxna behandlar sina barn illa.

4, Jag har haft malignt melanom, jag går på regelbundna kontroller för det.

5, Jag är väldigt rädd för nålar, sprutor och operationer, inte det bästa när man lär ta bort leverfläckar titt som tätt och när vägen till barn ser ut dom den gör.

6, Jag är undersköterska, inte heller så passande med tanke på tidigare punkten.

7, Jag tycker själv att jag är rätt så rolig.

8, Jag tänker alltid flera steg framåt, på gott och ont.

9, Jag måste ha ordning och reda, och mår inte bra när det är stökigt hemma.

10, Jag planerar allt som går att planeras, detaljerat och i god tid.

11, Jag är väldigt glad över att jag får ha Loke i mitt liv.

12, Sedan Valter dog har jag fått ett extremt katastroftänk och är rädd för massa saker, framför allt att någon till i min familj ska dö.

13, Jag älskar min man väldigt mycket och vi har riktigt roligt ihop.

14, Jag älskar pastellfärger.

15, Jag tycker om att pyssla i mitt hem och trivs väldigt bra där.

16, Jag är tokigt nog allergisk mot katter och har blivit det som vuxen.

17, När jag var ca fyra år klämde jag fingret så illa att toppen på pekfingret ramlade av, den sitter den den ska, men är lite sned.

18, Efter att Valter har dött har det visat sig att jag ett par väldigt värdefulla vänner i mitt liv.

19, Jag har gjort mycket dumt i mitt liv, men försöker se det som en erfarenhet och att det är det som gjort mig till den jag är idag (vissa saker hade jag dock klarat mig bra utan och jag tänker mycket på en del saker och har stor ångest över att jag gjort dom jag gjort).

20, Mina tre högsta önskningar är att få Valter tillbaka, få ett tecken från honom och att få ett syskon till honom och Loke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar