torsdag 13 januari 2011

Tonfiskröra

Äter min fantastiskt goda tonfiskröra emellan maskinerna. Så enkelt och så gott.
Ingredienser:
Tonfisk
Gurka
Rödlök
Majs
Creme fraiche
Majonnäs
Chilisås
Sweetchilisås
Dijonsenap
Grillkrydda

Jättegott i baguette, till pasta eller bara som den är. Perfekt att ta med till stranden, när nu det är möjligt igen!



Sen lär jag ta en dusch och byta om, så jag kan tvätta mitt rosa velour set. Som jag ser ut som en griskulting i. Som det blev hål i grenen på efter en användning, så blir det när man köper billigt skit, bubblerooms egna märke tror jag det är.


Det ligger ett mycket snyggt rosa Odd Molly velour set i min garderob, mycket dyrare, mycket snyggare, mycket skönare och mycket bättre! Men det är inte mitt, det ska säljas på tradera, om jag inte hinner köpa det innan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar