lördag 20 augusti 2011

Jobbmaraton

Sitter på jobbet idag igen, är inne på arbetsdag 6 av 10. Har bytt helg med en kollega och då blir det så här. Ingen ledigthet varken före eller efter jobbhelgen. Nästa vecka blir jag ledig torsdag-söndag istället. Idag är jag inne på min tredje snus fria idag, eller fyra kan man säga. Hann ju bara med två, tre snusar på onsdagen, så dom behöver vi inte räkna. Ursäkta att jag tjatar om det här jävla snuset, men jag är så nöjd över mig själv. Jag trodde inte jag skulle hålla mig så här länge, jag fortsätter framåt, timme för timme. Fan vilket gift det är i snus, att man blir så starkt beroende. Nu mår jag mycket bättre, men dom första dagarna var det förjävligt. Som en heroin avgiftning, nä kanske inte, men ni förstår. Mådde inte alls bra!

Nu ska jag bege mig ut till kunderna :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar